please click...

Sunday 31 July 2011

yahooooooo aku menang cabutan bertuah al rajhi bank !!!!!!!!!!!!

Aku seorang pelanggan al rajhi bank sebelum pergi menunaikan ibadt umrah pada bulan Mei 2011...
pada hari rabu lepas...aku telah terima panggilan tepon daripada staff al rajhi bank KB..wahhh berita yang amat mengejutkan..dia memaklumkan yg aku salah seorang pemenang bagi cabutan bertuah pada bulan ini..alamak aku jadi berdebar dan bertanya apa jenis hadiahnya,tetapi alrajhi bank staff tak nak bagitau !!
wah, hadiah dari bank tentunya mahal dan berkualiti , atau adakah aku pemenang hadiah pertama sebuah kereta, percutian mewah dll semuanya tergambar dalam fikirankku..


kemudian aku menelefon adikku memaklumkan perkara ini.aku tepon kawanku, makku dan paling lucu aku  sebaik saje aku ambil myra anakku dari sekolah , tak sabar22 aku bagitau dia..myra sangat gembira dan kami terus berkhayal akan hadiah yang akan aku terima...pada 31 Julai 2011..jam 10.30 pagi..


Maka pada hari ini....jam 10.10 am aku bersama adikku T dan Myra pergi ke al rajhi bank do Kb...
wah bank sedang dihias cantik dengan lamabaian belon berwarna- warni...ada jamuan untuk pelanggan dan staffnya begitu sibuk....bersedia  unruk acara ini..adikku T tak henti-henti katakan aku tentu dapat hadiah lumayan..............





yang paling lucu lagi anak sedaraku fatin nadiah , minta supaya aku memberinya kereta camryku kepadanya yang masih belajar jika aku dapat hadiah kereta mewah!!!! aduhsssssssssssb!!!!!
adikku T seorang guru pula..kata jika aku dapat rm yang banyak dia nak 5% ,,hahahahahahahahahahha
kakak sulungku pula..minta aku teponnya terus lepas ambil hadiah esok//?????
aku semakin suspen dengan hadiah misteri dari bank al rajhi...


tibalah.. masa yang ditunggu-tunggu..aku dijemput untuk mengambil hadiah...............................
.oh my gone !!!!!


hadiahnya ialah sekaki payung printed al rajhi bank
dan voucher bernilai RM 50.00 penerbangan firefly....
yaaaaa ...itulah hadiahnya
eh ada lagi beg biru .....yang dimasukkan pamplet....pasal promosi banknya............




selepas pukul 11.00 pagi semua menelefon dan sms tanya pasal hadiah...
dan aku jawab ya ! sebuah kereta mewah ..hhhhhhhhhhhhh
lucukan !!!!!!!

No comments:

Post a Comment