please click...

Sunday 10 July 2011

alexanderia...egypt..sejarah islam banyak tertulis tentangnya....

Ini adalah gambar menarik yang saya cuba upload yang terdapat di egypt...kenapa egypt ??????????
sebenarnya semasa saya berkesempatan pergi ke madinah dan mekah pada bulan Jun,2011 ,saya amat bertuah kerana kita dapat menemui pelbagai bangsa dari pelbagai negara yang beragama islam..........ar

Dan saya amat bertuah kerana dapat berkenalan dengan seorang gadis egypt yang menarik dan islamic serta bijak...dalam banyak perkara...Dia banyak bercerita tentang egytian dan kadang-kadang seolah saya  yang pernah ke sana....tapi satu hari jika 
diizinkan ALLah saya akan ke melawat egypt......tentunya menarik hah!!! saya suka melihat bangsa asing yang bertutup penuh,berpurdah dengan pelbagai bentuk pakaian islam yang menutup aurat terutama golongan wanitanya.....


No comments:

Post a Comment