please click...

Wednesday 20 July 2011

RUMAHKU SYURGAKU بيت الجنة my house my heaven

Rumah adalah tempat paling banyak kita habiskan masa bersama keluartga..bagi saya biarpun berhabis berapa banyak duitpun yang penting rumah saya mestilah yang selesa dan menepati dengan selera kita,,,kerana bagi saya rumahku adalah syurgaku !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jika anda seorang yang betul-betul ingin memiliki rumah idaman anda, selalulah mengikuti perkembangan tentang perubahan dan feseyen rumah terbaru............tetapi yang paling penting anda sendiri kenalah faham apabila melihat pelan rumah.........keluasan dan sebagainya !!!!!!!!!!!

Saya bercakap atas dasar pengalaman saya .sebelum saya membina rumah..saya langsung todak tahu melihat pelan rumah dan membayangkan keluasan bilik dll,tetapi kini setelah sekian lama saya begitu arif dengan benda ni...ya..........bukan mudah memiliki rumah mengikut cita rasa kita.justeru apabila kita merancang membina rumah perhatikan juga lokasi pilihan..........anda kerana rumah juga adalah aset pelaburan yang sangat penting untuk masa depan kita...........

ya.....ok...adik T kalau nak rumah cantik pastikan beli tanah dan bina rumah !!!!!????????????


inna,kota bharu,kelantan,malaysia
5.25.am
21.july 2011


1 comment:

  1. yak kuat nulis blog..pagi buta..ho la nt cik t nak balik buat umah klate...tepi umah kakna..ado ore nak jual tanah dok?haha

    ReplyDelete