please click...

Thursday 13 October 2011

MINYAK UBAT CAP ARNAB.....TAWARAN AKHIR TAHUN !!!!!

Hari jumaat adalah yang mulia..penghulu segala hari ,biasanya hari ini , aku membawa anak-anakku ke masjid utk menemaniku mengaji quran..ataupun kalau guru quran tak sihat .kami akan pergi mendengar ceramah agama di masjid berdekatan dengan rumahku...........

Hari ini..sangat menarik kerana aku....memulakan kembali perniagaan menjual minyak UBAT /MINYAK urut./.minyak panas ..yang diwarisi daripada .... arwah abahku .alhamdulillah kawan lamaku cikgu Mat ropi pun ada yang ambil utk dijual di sekolahnya. hari ini.....perniagaan minyak ubat nih dah hampir 3o tahun di uruskan ole  abahku sejak dia masih ada...kini..sejak abah tiada..aku begitu berminat untuk meneruskan jualan minyak ubat abah..cuma aku tukar label kepada yang lebih berdaya saing....

Hari ini.....

aku pula mula memperkenalkan minyak urut ni..di masjid tempat kelas aku mengaji al quran...dan memberi sebotol kepada ustaz..yang mengajarku..

sekarang aku buat promosi habis-habisan..sesiapa yang nak beli 50 botol ke atas ..aku bagi harga borong RM3 sebotol sahaja !!!!! harga pasaran RM 5.00...ini sebagai menyahut seruan kerajaan yang menjana ke arah tranformasi kedai runcit...(TUKAR)..
Manakalan harga pembekal RM 3.50 .....
sesiapa yang berminat dengan minyak urut cap Arnab boleh hubungi aku melalui telefon 012-9456961.....cikgu Rose...

SEKARANG SEDIKIT SEJARAH TENTANG MINYAK UBAT TRADISIONAL...SEBELUM TU TENGOKLAH GAMBAR DI BAWAH !!!!

MINYAK UBAT TRADISIONAL CAP ARNAB...HARGA PASARAN RM5.00 SEBOTOL
HARGA JUALAN PEMBORONG MELEBIHI 50 BOTOL : RM 3.00 SEBOTOL HARGA BIASA RM3.50 
PROMOSI BERAKHIR 31.12.2011

Sebenarnya minyak ubat cap arnab adalah warisan abahku..yang dipanggil dengan nama paksu pin ..Tok  Bomoh Telaga Ara..sejak zaman lama dahulu...
tapi kiniabah  kembali ke rahmatullah  tahun 2008.....maka minyak ubat ini dibuat kembali oleh ibu yang memang arif dengan cara membuat ubat-ubatan peninggalan abah...

GAMBAR KENANGAN BERSAMA ARWAH ABAH........DI CAMERON HIGHLAND

ANTARA KHASIAT MINYAK UBAT TRADISIONAL CAP ARNAB ....BOLEH MENGUBATI

1. Kena gigitan serangga
2.budak yang selalu kerap kencing malam
3.kebas kaki dan tangan
4.sakit karang batu
5.sakit urat saraf
6.kembung perut
7.keperluan lepas bersalin
8.uluran angin
9.sakit perut
10.sakit geliat
11.sengal-sengal tulang





No comments:

Post a Comment