please click...

Wednesday 3 August 2011

4MPV kelas penyayang...

 hari ini khamis... saya suka hari ni sebab dah esok dan lusa cuti..sebaik saja saya sampai ke sekolah tadi agak lewat kerana bacaan yassin sedang di baca..saya terus ke makmal komputer untuk mendapatkan line streamix yng lebih baik untuk bercakap dengan kawan saya dari luar negara.....


Tetiba  ahhhh my class now.. kelas 4mpv..tak apa kelas yang rajin,pelajarnya penyayang dan mereka suka dengan saya..mmmmm mungkin !!! saya jemput mereka semua untuk masuk belajar di comp lab kerana ada banyak kemudahan yang boleh digunakan..apa lagi sekarangkan zaman ict ..kalau ada sesiapa tak pandai guna segala kemudahan yang disediakan kerajaan memang membazir..kata orang membazir itu amalan syaitan.....
yaaaaaaaaaaa apa lagi mulalah terlompat mereka semua ..kerana semua pelajr berminat untuk belajar di makmal komputer..cuma jarang guru yang membawanya ...............................


tetapi hari ini...kami merancang untuk mengambil gambar kerana untuk dimuatkan dalam blog saya. saya menggalakkan  para pelajar saya menulis blog kerana dapat membantu memperbaiki penulisan mereka dalam karangan...


eheheeh............terlebih gembira lah pulak...




bersama pelajarku.ika, fatin ,qistina..kebal,nic,dan mohd.......................






para pelajarku yang hansome, baik dan nakal  .. 2 orang je nakal !!


ada banyak lagi nak letak gambar tapi tak dapat upload pulak dooh... lain kali pulak


pesanan untuk 4 mpv...............i love u all as my child !!
jadi jangan sia-siakan hidup ini..belajarlah dengan baik apa lagi anda mendapat cikgu yang baik sebaik cikgu ini.................hahahahahahhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!
cikgu amat harapkan dan doakan kamu berjaya dalam spm akan datang dan menjadi manusia yang berguna untuk negara,agama dan bangsa ...........
kamu semua pelajar yang bijak , jangan siakan kebijaksanaan anugerah Ilahi itu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bye .....................



No comments:

Post a Comment