please click...

Monday 24 September 2012

VGMC DAN KAWAN BARUKU ...ILYANI


salam..........selamat sejahtera semua pembaca......

SEKARANG cerita pasal kawan baruku .ILyani yg begitu berminat dgn VGMC @ virgin gold mining corporation............baiklah nak dijadikan cerita maka ..saya perasan ada peminat ku di fb yang selalu "like" saya punya post kat wall saya...........tapi  saya tak peduli.


pada suatu petang yang hening.bln ramadhan yang mulia....kami berkesempatan berbual ..chat menerusi di fb..so kami berkenalan.rupanya org kelantan ..si jelita nih ya ...
emmm ..lepas tuh mulalh kami mulai berhubung dan yg paling penting topik perbualan berkisar kepada pelaburan dalam VGMC...dan sampailah ILyani dan putera kesayangannya Adam  mengunjungi ke kediamanku di kota bharu pada hari raya ke 2.................



 yani bersama keluarganya...........



adam dan daniel .............adam yg berdarah kacukan perancis.....maklumlah anak orang putisssssssssss...

dan setelah perkenalan kami ini...aku berasa begitu bertuah mempunyai seorang adik/sahabat yg begitu tabah menghadapi liku-liku kehidupan ini............aku kagum dan recpect dgn pengembara yg seorang nih...
yani..sebenarnya jauh di sudut hatiku..
am vv proud of u...
dan banyak benda yg kakna kena belajar dgn yani..
dari segi pelaburan,
wawasan hidup,
matlamat dan sasaran kita....
rupanya si kawanku ini..terlibat dgn byk pelaburan di luar negara.

sayang...kesuntukan masa menyebabkan yani kembali ke KL kerana adam perlu belajar Alquran dan mengikuti kelas agama ...
......

namun aku mulai merancang utk bertemu yani di KL...


bersama yani dan adam............





emmmm bahagianya ..!!!!!!!!!!!!!!


sempatlah kami bersantai sambil berbisness di wellness ..hotel ,KL.

ALHAMDULILLAH ....segala apa yg dirancang telah berjaya dijalankan..........biarpun sehari cuma..
semoga hubungan ni berkekalan dunia akhirat........
miss u yani 
misssssssssssssssssss u Adam
mamana miss your bizu adam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


catatan senja,
kakna 
6.55 pm


1 comment:

  1. wahhhh banyak tulis hari ni...bagus...kena tulis banyak lg deh,.hehehe

    ReplyDelete