please click...

Monday 24 September 2012

Click4Dollar.com

salam dan selamat sejjahtera .....................

saya cuba sampaikan bahawa Click4Dollar.com adalah website yg memperkenalkan perniagaan kita iaitu perniagaan WSL biz..iaitu syarikat  pengiklanan terbesar yang sedang memberikan kita pendapatan yang begitu besar kini..................
klik klik dApat duit ..modal sekecil rm 2450 ............ pendapatan rm 256 seminggu
klik 10X seminggu tak sampai 10 minit ...........atau kalau nak rm 5000 sebulan ada caranya !!!
FAHAMI CARANYA DAHULU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Bagi memudahkan kefahaman anda kenapa Sistem ini dijalankan, elok sama-sama kita merenungi beberapa contoh seperti berikut :
1. Kita selalu gunakan laman web percuma seperti Yahoo, Google, MSN, dan lain2 yang sewaktu dengannya. Bagaimana semua ini PERCUMA sedangkan pada hari ini mana ada benda yang free. Semuanya perlukan $$$.
2. Rangkaian TV3 yang selalu kita tonton percuma, samada kita menonton drama, movie, perlawanan bolasepak dll. Tak pernah pula kita kena bayar apa2. Tetapi bagaimana TV3 boleh bayar gaji pekerja mereka, siap beri bonus 6 bulan gaji. Dari mana mereka mendapat wang?
3. Facebook sebagai contoh lain, kita dapat gunakannya percuma. Tetapi kita dengar cerita bahawa pemiliknya menjadi jutawan yang kaya raya dalam masa 1 tahun sahaja di usia 25 tahun. Sekarang beliau telah menjadi billionaire, apa tidaknya baru-baru ini IPO Facebook mencatat rekod dalam sejarah kerana IPOnya yang terbesar di dunia. Bagaimana beliau menjadi kaya sedangkan kita melayarinya percuma sahaja.
4. Sedangkan kita membayar kos broadband, streamyx @ unifi setiap bulan tanpa dapat pulangan apa-apa. Sedarkah kita tanpa disedari kita telah menghabiskan Beribu RM selama ini untuk membayar perkhidmatan tersebut. Siapakah yang mendapat keuntungan?? Fikir-fikirkanlah.... Setiap hari kita klik buka email, facebook tanpa jemu walaupun kita tak dibayar satu senpun. Kini dengan Click4Dollar.com dengan klik-klik sahaja anda boleh menjana pendapatan harian walaupun tanpa menaja


Siapakah yang memberi mereka wang, bagaimana wang kita mengalir kepada mereka?
Sebenarnya di sebalik berlangsungnya aktiviti percuma ini, terdapat transaksi yang mempunyai nilai $$$ sangat tinggi di antara media percuma dangan pihak ketiga.
Pihak ketiga ini ialah syarikat pengeluar produk untuk kegunaan masyarakat umum seperti Petronas, Shell, BMW, Mas, Nokia dan sebagainya. Pihak pengeluar sentiasa memperuntukkan bajet yang sangat besar untuk tujuan pemasaran dan pengiklanan. Mereka akan mengenalpasti media iklan yang sesuai untuk memaparkan iklan mereka. Syarikat sanggup membelanjakan kos yang tinggi kerana pulangannya juga tinggi.
Syarikat tersebut hanya akan mempromosikan iklan mereka di media yang mempunyai kunjungan/tontonan yang tinggi, Ianya lebih dikenali sebagai trafik. Lagi tinggi trafik pengguna sesuatu portal, semakin banyak permintaan untuk meletakkan Iklan, maka semakin mahal kos yang perlu dibayar oleh syarikat berkenaan. Internet hari ini seumpama satu dunia lain yang bergerak secara maya. Portal seumpama kedai-kedai yang terdapat dimana-mana, datang dan pergi kepada pengguna internet.

MENEROKA KEKAYAAN DARI INTERNET

Ramai yang menjadi kaya dalam perniagaan internet.
Peluang perniagaan melalui internet boleh menjana pendapatan sehingga beribu-ribu ringgit sebulan. Dalam laporan akhbar baru-baru ini, ramai penulis blog memperolehi pendapatan puluhan ribu sebulan dengan menyewakan ruang iklan online dalam blog mereka.
Blog Dr Mahathir http://chedet.co.cc/chedetblog/ menyediakan ruang iklan online. Dr Mahathir mengenakan bayaran iklan RM300 sehingga RM1,000 sehari bergantung kepada besar atau kecil ruang iklan.

RAHSIA KEJAYAAN 
FACEBOOK, GOOGLE, YAHOO & YOUTUBE

Pemilik FacebookGoogleYahoo dan YouTube kaya raya kerana pendapatan pengiklanan online. Pengiklan sanggup mengiklan dengan kos yang tinggi kerana jutaan pelayar internet mengunjungi Facebook, Google, Yahoo dan YouTube setiap hari.
Ramainya pelayar ke laman web mereka kerana mereka memberi perkhidmatan secara PERCUMA. Pemilik Facebook, Google, Yahoo dan YouTube mengeksploit kehadiran jutaan pelawat bagi faedah kewangan mereka.

Jerry Yang pengasas Yahoo, menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email yahoo.com


Chad Hurley and Steve Chen, pengasasYouTube, menjadi kaya dengan kemudahan video dan audionya.



Mark Zuckkerber, pengasas Facebook, seorang billionaire termuda dengan laman web sosialnya.


Larry Page dan Sergey Brin, pengasas Google,menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email gmail.com

Kira-kira 60 peratus daripada penduduk Malaysia menggunakan internet sama ada untuk mencari kerja atau meninjau peluang business internet khususnya yang berkonsepkan "HOME BASED BUSINESS" atau "ONLINE BUSINEES" untuk mencari duit tambahan bagi menampung kos perbelanjaan yang semakin meningkat ketika ini.
Di sini kami menyediakan platform yang mudah untuk anda menjana pendapatan sampingan atau kerjaya. Hanya dari rumah dan menggunakan portal iklan anda boleh menjalankan perniagaan yang mudah ini. Kami akan memberi suatu sistem terbukti menjana pendapatan, tanpa menjejaskan masa anda untuk meluangkan masa bersama keluarga atau melakukan aktiviti kesukaan anda.
Pelajar, suri rumah, kakitangan awam dan swasta serta usahawan ramai yg telah mendapat hasil dari sistem ini....................umtuk lebih info pm saya puan roslina >>>> 012 989 1004..



No comments:

Post a Comment