please click...

Tuesday 30 October 2012

APA ITU BISNESS PENGIKLANAN ONLINE ..MYRIGHTAD .COM

Salam..........saya sebenarnya terpanggil untuk menulis tentang bisness online yang saya bersama network saya dan u all semua jalankan.........wsl adalah biz online pengiklanan pertama yang saya buat..dan apapun yang sedang berlaku sekarang kita panjatkan kesyukuran kita pada ALLAH subhanallah Taala..
http://worldshopperslink.com/..saya amat suka jalankan biz nih sebab dapat bantu ramai orang atasi masalah kewangan..

cuma sekarang nih ..entah kenapa klim kita dari wsl ke LR tidak dibayar...lagi melebihi tempoh yang sepatutnya ..

justeru ..sementara kita menantikan klim ini masuk kenapa kita tidak beralih kepada bizness yang lebih baik ..juga pengiklanan kerana memang adat berniaga ada untung dan ruginya !!! betul tak ??

saya ingin perkenalkan bisness klik klik juga yang lebih stabil dan real berbanding dgn sebelumya....iaitu..

MyRightAd.............(mra)




juga berkaitan dgn iklan dan klik cuma lebih profesional dan amat memberangsangkan..


kalau saya bagitau ttg mra nih pasti ramai yg tanya modal berapa ????????????
dapat berapa

so saya cadangkan u all join yng bermodal usd 500 = rm 1650(rate 3.3) ...anda kena klik iklan yang diberikan tak boleh pilih ..yg pasti iklan ini benar-benar wujud dan nyata ,,
iklan adalah milik syarikat  besar dan berbayar kepada company..
kalau modal sebanyak ini ..income anda usd50 seminggu =rm155 (rate 3.1)
bagi yang kurang modal ..

tapi yang ada kemahuan dan kemampuan saya cadangkan u all beli pakej usd 1000= rm 3300 so income mingguan ialah rm usd 100x3.1= rm 310 utk seminggu....

akan dibayar semua dalam tempoh 44 minggu ..
ini bermakna dgn modal rm 3300 anda mendapat rm 13,640 utk tempoh 44 minggu...........

tapi yang penting bila dah ada 100 usd anda blh klim LR yang mengambil masa beberapa jam utk masuk ke Lr atau

YANG PENTING PAYMENT TAK FLOATING!! BOLEH GUNA LR SERTA YANG TERBARU PERFECT MONEY TANPA HAD DAN IKLAN ADALAH DARI SYARIKAT-SYARIKAT BESAR SELURUH DUNIA!! BUKAN IKLAN SESAMA AHLI!! yang terbaru lagi mra telah sediakan kad yang mana kita boleh guna kad tersebut utk w.draw cash dan shopping.......


pakej yang lebih mahal sikit dan memberi income besar ialah usd 2000 /rm 6600 yang mana anda mendapat pulangan usd 200 = rm 620 seminggu...
yang mana anda kena klik byk station..yg nih kita cerita kemudian............ok 



so ..sape yang mahu dan berani menanggung risiko serta berkemampuan jom bersama -sama saya jalankan,,, dan rebut peluang ini..
setakat ini pelabur bukan takat asia tenggara tapi seluruh dunia...........





syarikat ini berasal dari hong hong dan berdaftar.................

jika berminat anda boleh ke www.myrightad.com dan register new ...


id saya : sebagai referal MY54165RPQV......LETAKKAN NAMA ANDA DI 

SEBELAH LEFT ..




SO OK.....
masa utk pulang ,,,see u then 



love,
mybena
tel 012 989 1004

1 comment:

  1. Pertama sekali...saya nasihatkn puan, istiqamah dan cuba renung sedalam2nya. Kaji tentang bisnes WSL dan MRA ni... bukankah kita dah didedahkan tentang penipuan skim2 sebegini yang akhirnya akan menjerat duit mangsa yang terakhir. Awal2 memang lah nampak betul, tetapi lama kelamaaan, pelaburan2 sebegini akan hilang. Sdarlah puan bahawa duit yang puan terima adalah hasil daripada duit downline yang masuk di bawah puan. Secara logiknya, tiada company atau mana2 pihak yang sudi memberi keuntungan lebih daripada pendapatannya kepada pihak lain.

    Saya telah mengkaji, WSL dan MRA menjalankan modus operandi yang sama. Malah MRA bukannya company dari Hong Kong. Hasil kajian saya, laman website myrightad.com dibuat di Leeeds, UK dengan nombor IPnya 158.255.44.49. Website ini baru berusia 5 bulan 6 hari sehingga ke hari ini. Sila rujuk sini... http://myrightad.com.hypestat.com/

    Carian saya di IPLF juga menunjukkan Myrightad.com berasal dari Leeds, UK dan bukannya Macau atau Hong Kong. Rujuk sini... http://www.iplocation.net/index.php

    Melihat gambar anak2 puan, saya berasa terpanggil sebagai seorang Islam untuk menegur sesama Islam supaya rezeki yang kita terima adalah dari sumber yang berkat dari Allah. Saya harap puan dapat sedar yang bisnes2 sebegini mempunyai unsur2 Gharar yang boleh mendatangkan dosa riba. Allah itu Maha Pengampun dan Maha Adil. Sebelum sesuatu terjadi, elok puan jauhi perkara2 sebegini. Saya hanya menjalankan tugas saya sebagai seorang Islam. Terpulang kepada puan untuk menerimanya atau tidak. Wallhu Taala Alam.

    ReplyDelete