please click...

Monday 12 September 2011

IMPIAN MEMBINA RUMAH DI KAMPUNGKU

Sememangnya sudah lama aku menyimpan impian untuk membina sebuah rumah yang cantik dan rumah kecil di kampungku...amat sedih sekali apabila ingatkan permintaan abahku yang meminta aku..membina rumah berhampiran dengan rumahnya...tapi kerana perancanganku..aku buatjuga rumah di bandar..........bersama suamiku..tapi kini "dia " telah tiada..kedua-duanya..abahku dan suamiku telah kembali ke rahmatullah meninggalkan kami...

aku perlu bangun semula ..membuat perancangan yang baru ..bersama anak-anakku.....................
yaaaaaaa...sememangnya banyak pekara yang perlu diselesaikan dengan sendiri..tapi kenapa aku hilang semangat kini ??????????????
dimanakah aku yang dulu ??
aku yang dulu sentiasa bersemangat dan penuh dengan idea...kini semakin layu..
aku kena bangun semula 
aku kena bangunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
demi hidupku yang baru...
bangun dan membuat tindakan segera..............

akhir-akhir ini ibuku pula yang menggambarkan aku tinggal dan membina rumah di depan rumahnya.
insya Allah...................

adakah impian menjadi kenyaataan dalam masa terdekat ????????????????








RUMAHKU SYURGAKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment